Overslaan en naar de inhoud gaan

Arbeidsongevallen voor werknemers

Als werkgever bent u wettelijk verplicht een arbeidsongevallenverzekering voor uw werknemers af te sluiten. Uw personeel is verzekerd voor hun lichamelijk letsel opgelopen bij een ongeval op de werkvloer of tijdens de weg van en naar het werk.

Dekking

De volgende zaken worden vergoed:

  • De medische kosten;
  • Bij overlijden, vergoeding voor de nabestaanden;
  • Vergoeding bij blijvende arbeidsongeschiktheid.

Als werkgever wordt u niet gedekt door deze verzekering. We informeren u graag over de mogelijkheden om u, als werkgever of zelfstandige, te beschermen.

Premie

De voorlopige premie wordt berekend op basis van de geschatte loonmassa. Na een kalenderjaar wordt de definitieve premie vastgesteld op basis van de werkelijk uitbetaalde lonen.

Contact

Wilt u meer informatie of een polis aanvragen, neem dan vrijblijvend contact met ons op.

Vraag nu uw offerte aan

Ik heb het Privacy beleid gelezen en ga hiermee akkoord